Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 11 oktober

Kategori: +++

jag kan inte beskriva hur trött jag är på mina halsmandlar, jag vill kunna spela innebandy utan att få ont i halsen och inte kunna andas, jag vill kunna äta utan att behöva tugga på samma tugga i 5 minuter för att kunna svälja.. jag är bara allmänt sjukt jävla trött på det här! varför ska allt sånt här hända mig? okej, jag ska opereras men varför ska jag ens behöva göra det.. det undrar jag.. det räcker med otur för min del, om det nu finns någon där uppe så skulle jag vilja att hon/han/det ändrar min vanliga otur till att någon gång ha lite tur! tack i förhand.
börjar 11.30 imorgon, ett litet plus i kanten faktiskt.
får förmodligen reda på spanska provet, hoppas hoppas hoppas jag klarade det! sen har vi matteprov, gud! lite nervös är jag allt. hoppas jag klarar några uppgifter..
just nu är jag trött på allt.
tack och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: