Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 22 oktober

Kategori: +++

hmm... jag vill skriva att jag vill ta tillbaka operationen och få tillbaka mina mandlar men när allt det här är över kommer det vara så värt det! idag mina kära läsare, var jag så sugen på mat så jag var så grymt taggad till middagen.. som var FISK.. jag och FISK? då är det verkligen något fel.. men som sagt på 3 dagar har jag fått i mig, lite glass, vatten, lite fruktsoppa och några skedar av mat men det har liksom inte fungerat! men jag trodde att idag skulle jag klara av att äta fisk.. för fisk är mjukt och potatis är mjukt. men nu tänker jag svära för det gick åt helvete. jag fick så ont så jag tänker sova nu för jag är sur! min mage skriker efter MAAAT. men det går inte, vissa stunder kan man äta en tugga sen efter en sekund går det inte igen.. men jag måste tänka, det kommer vara värt det.. det kommer vara värt det! positivt felicia, positivt! imorgon kommer alla mina favoriter hem till mig, till och med en liten sabina från flen! det kan inte komma mer lägligare! mitt solsken, min andra halva.
godnatt och sovgott! lär inte jag göra :D
positivt...
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: