Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 18 november

Kategori: +++

kom hem från skolan runt 2, la mig på golvet i köket och gosade med 4 söta små valpar. först fick jag massa pussar sen övergick det till bitningar.. tillslut klarade jag inte av att ligga kvar, haha! har precis kollat på ett one tree hill avsnitt, så skönt och bara ta det lugnt en stund när man kommer hem och sen dra igång med plugg och alla träningar varje dag! ikväll har tjejerna match mot flen.. hört att dom kommer med stark trupp, så det är bara att hålla tummarna. kämpar det gör tjejerna alltid! imorgon är det fredag och kan inte komma mer lägligt. i helgen ska rickard nog börja med mitt rum som ska göras om, jag ska på innebandy match i eskilstuna och sen ska jag umgås massa med mina fina flickor.. var ett tag sen nu faktiskt :)
ha en fortsatt trevlig dag!
/f

Kommentarer

  • MAJAGIRL säger:

    JA TÄNK FÖR ATT VI SKA LEKA, DET SKA BLI SUPERMEGASKOJ! PUSS OCH KRAM.

    2010-11-18 | 15:54:13
    Bloggadress: http://mmelchersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: