Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

önskar att du brydde dig..

Kategori: +++

hemma från cypern, eller kom hem igår! fick spendera 5 timmar på flygplatsen tack vare grekland som strejkar. eller flygplatsten i grekland strejkar. åkte direkt och hämtade zelinn och sen tog vi en promenad jag och min älskade zelinn hem. sen sov jag, bättre än någonsin faktiskt. imorse traskade jag och zelinn till julia där vi kollade på bilder från cypruus och bara hade det mysigt. sen gick vi med julia till hennes jobb och så satt vi där och väntade på massa andra flickor. sen spenderade vi några timmar där! skönt jobb hon har alltsåå, sjukt.
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, träffa tjejerna förmodligen. men jag är på världens sämsta humör, vill bara gråta men det är inte så lätt alltsåå. men nu känner jag innerst inne att jag ger upp, jag ger upp. tänk om man kunde styra känslor. det vill jag kunna just nu mer än någonsin. vill bara att alla känslor ska försvinna. förstår inte hur man kan tycka om en människa så mycket. många som inte fattar ett skit av vad jag skriver men jag ville bara skriva av mig... och för övrigt så åker jag till turkiet om exakt 1 vecka!
tack för mig!
/f

bilder från cypern kommer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: