Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

this is me

Kategori: +++

min dag har sett ut såhär:
jag vaknade halv 12 gick upp från sängen halv 1. jag behöver inte ställa klockan tidigt för att orka med skolan osv, för jag är galet morgonpigg när skolan är igång ändå! haha.
käkade frukost sen drog jag ner till stan och solade, äntligen fick man lite färg! tog bussen från stan till haza, vi har snackat och umgåtts hela dagen. vi har alltid lika mycket att snacka om när vi träffas, men det är för att vi träffas för sällan helt enkelt. vi drog ner till duve runt halv 6 för våra småflickor hade match. vi spelade lika mot onyx, 2-2. mina tjejer spelade riktigt riktigt bra,jag är alltid lika stolt över dom!
nu ligger jag och tittar på paradise hotel som vilken minut som helst är slut och då ska jag sova.
så typ nu ska jag sova, hihi.
imorgon bitti innan älskade skolan börjar ska jag åka till majsan och äta frukost och fixa mig.. så mysigt :D
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: