Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sälen

Kategori: +++

jag kom hem från sälen för en stund sen! jag har haft en underbar helg och jag har åkt skidor för första gången i mitt liv. jag är förvånad så duktig jag var, haha. låter värsta egotrippat men det gick verkligen väldigt bra! i början så var jag lite rädd osv men i slutet ville jag bara att det skulle gå fort som tusan. det var jag,pappa,anna-karin och sabina som åkte. helt klart något jag ska fortsätta med att göra när jag får chansen.
det blev lite läskigt när det blev var brant och is i backarna, men jag löste det med att åka rakt ut i snöhögarna, haha. dom andra måste ju få något att skratta åt också, hihi.
jag håller på att fundera på om jag ska med maja och sova hos catten och andrea ikväll. cattisen håller på och försöker locka mig med allt möjligt, hihi. men jag är så himla trött.. men vi får se hur jag gör! klart det lockar att få träffa några av dom bästa liksom! bilder från sälen kommer om ett tag!
nu ska jag hoppa in i duschen.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: