Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

on fire

Kategori: +++

det känns som om jag skulle kunna gräva ner mig i plugg.. ikväll måste jag plugga svenska,matte och skriva klart alla frågor i träningslära. matte prov imorgon och det känns inte som om det kommer gå så himla bra.
vi har ett jätte stort prov i svenska nästa vecka och sen även massa grejer i samhällskunskap.japp, men det är bara att kämpa på.
imorse fick vi information om dom 4 inriktningarna vi har att välja på i 2an, jag är helt säker på att välja SPIT, alltså sam-sam. det tråkigaste är att dom andra ska välja ekonomi, men man måste välja det man själv kommer tycka är kul.
jag tänker inte göra fler val jag sedan ångrar.  men nog om skolan nu!

jag är igång med innebandy helt igen nu och det känns som för en gångs skull är jag inte skadad någonstans eller sjuk. så nu tänker jag komma igång på riktigt och visa vad jag går för,hehe. match med småtjejerna på lördag i flen och sen min egen match mot gnesta på söndag, hemma match dessutom. vad helgen mer har att erbjuda lär visa sig.
ikväll är det paradise hotel, men först en jävla massa plugg.
PUSSS


alltid du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: