Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

it´s all or nothing

Kategori: +++

äntligen fredag! veckan har gått snabbt faktiskt, vilket är bra. efter skolan åkte jag och tjejerna ner på stan, vi gick runt och fixa lite sen satte sig jag och maja på sultans och väntade på dom andra. majsan kan ju inte hoppa runt på kryckorna överallt så det är bra att gå med henne, då behöver man inte följa med överallt och så får man åka hiss i skolan, hihi.
vad jag ska göra ikväll har jag inte bestämt än, det får visa sig.
imorgon runt halv 10 ska vi iväg på handledarkurs så min pappa kommer ner ifrån sthlm, mycket braa så jag får träffa han lite :) senare imorgon kväll tror jag att det blir myskväll med girlsen här hemma.
söndag, match-taggad till tusen som alltid.
vi höörs
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: