Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 1 december

Kategori: +++

sitter i soffan med beabus! vi åkte och hyrde film, kommesarie späck. haha, den var ju lite speciell. har sett 1 timme av den men nu blev det paus för bea var tvungen att titta på bonde söker fru. inget jag följer så jag ska fortsätta med min novell och sen ta en promenad med mina hundar. var hemma idag från skolan, fast åkte och gjorde historia provet.. det gick jätte bra. hade jätte ont i magen,mådde illa och hade jätte ont i huvudet. det är fortfarande inte helt okej, har fortfarande jätte ont i huvudet och ont i magen. men hoppas det bli bättre till imorgon. kan inte vara borta mer från skolan, har varit borta en tredje del av skolgången sen vi började. det suger skapligt mycket. men nu ska jag fortsätta skriva på novellen!
/f

Kommentarer

  • 513912 säger:

    om man tänker för mycket kan man få huvudvärk:)

    2010-12-01 | 22:23:22

Kommentera inlägget här: