Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

hej och hå!

Kategori: +++

Hej sverige folk!

idag var det ännu varmare, men skönt är det allt! t.o.m jag uppskattar havet då, det svalkar! men saltet skulle kunna få försvinna, svider allt för mycket i ögonen. aja, igår var det turkiskt dans på hotellet, pappa fick gå upp själv och dansa med en turkisk dansare.. jag har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv! det värsta var att jag satt i en ring med alla andra så inte hann jag få tag i kameran. sen vettni kommer magdansören och drar upp mig. japp, det var nog rolig med. inte riktigt min starkaste sida.. haha. galet.


ha det fint!
/f

Kommentarer

  • Elin säger:

    HAHA det ville jag see ju, du dans mag dans och dennie turkisk dans !! HAHA !! ha det bra nu såå ses vi den 15:e ;) PUUSS!

    2010-08-09 | 13:21:27
    Bloggadress: http://eosterbergs.devote.se

Kommentera inlägget här: