Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

du är inte värd det

Kategori: +++

nu vart jag lack... hade suttit och skrivit ett utmärkt inlägg sen försvinner allt. fyfan. men aja, min dag har varit helt okej! inte så jätte lång men jag kände av halsen och huvudet, tränade nog lite för hårt igår. och ett extra plus är träningsvärken som kommer också, jätte skönt. vårat schema är omgjort, nu är det inte alls långa dagar förutom måndagar. fredagar har blivit helt underbara om man jämför hur dom var innan. idag blir det att slappa, min lediga dag som förmodligen kommer att bli en plugg dag inom kort men inte idag! antagligen träffar jag någon av mina fina vänner eller så ligger jag och tittar på danska ph hela kvällen! båda låter bra ;D idag fick jag ett brev, hihi. det var en inbjudan till jockes filmpremiär! ska bli jätte spännande och kul såklart. ser fram emot det :)
hihi.
/f

snart kommer du hem min vän, jag saknar dig!

Kommentarer

  • bea säger:

    Hallå, har du sett dig ellerr? ;) hihi jaa, jag skojjade lite faktiskt :D tänkte ta bort det först men sen ba; Nej! Felicia kommer bli stolt att jag vågar skriva något sådant!

    2010-08-24 | 20:43:17
    Bloggadress: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: