Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i need you more than ever

Kategori: +++

sitter i skolan och har datalektion.. inte så värst kul.
helgen har varit grymt bra för den har spenderas med underbara människor! i fredags jobbade jag till 8 och senare kom bea,adam,max,oskar och rickard hem till mig, även emelie en liten stund. vi kikade lite på en otroligt bra film jag valde, haha. 
bea sov över hos mig och jag fick en super start på morgonen.. en valp börja skrika för den fick ont eller något och jag far upp ur i sängen i världens fart och snubblar på hundarna och springer rakt in i dörren och på något sätt öppnar den sen ner för trappan och så ser jag att det var okej med valpen för haroun var redan där.. jag tror allt det där hände på mindre en 5 sek. jag tror jag vaknade när jag stod nere och andades ut.. helt sjukt! kan tänka mig att bea måste undrat om något var fel på mig, haha.
men vid 12 drog jag och jobbade, slutade vid 3. beabus kom och åt lite mat med mig.vi cyklade hem var för sig och jag satte mig tittade på innebandyfinalerna på tv. när det var slut gjorde jag ordning mig och sen cyklade jag och bea till stina fast bea åkte till emelie.
kvällen spenderade med mina flickor och slutade hemma i min säng.
igår låg jag i sängen och tittade på vampire daries till klockan var 14-15. sen cyklade jag och fikade med haza. efter jag fikat med haza cyklade jag till bea och vi drog iväg till backavallen och tittade på fotboll med emelie. efter fotbollen följde emelie med mig hem och vi tittade på vampire daires och parlamentet. sen sov jag. haha.
jahaaa, nu blev det här en liten bok av min helg i minsta detalj, hoppas ni njöt av att läsa min bok :)
tack för mig.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: