Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

no pain, no gain.

Kategori: +++


jag är totalt slut, skulle inte kunna lyfta ett mjölkpaket just nu ens! jag drog till gymmet och var fortfarande slut sen igår med tanken att det passet jag skulle vara med på endast var ett ganska soft konditionspass, men ack vad fel du hade felicia. det var ett crossfitpass med ett annat namn bara. haha, skrattade lite för mig själv men inte skulle jag ge upp när jag kommit enda dit. så det blev 1 timmas crossfit, det räckte för att däcka mig. har precis slängt i mig lite protein och ska när som helst hoppa in i duschen för att sedan sussa, en ny dag imorgon. hoppas att hinna med träning imorgon, annars får jag köra ett hårt pass på torsdag morgon för jag jobbar långpanna sedan på torsdag. nu ska jag sluta bladdra här och gå och duscha. nattinatti! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: