Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tgif

Kategori: +++

det var ett tag sen sist! och mycket har hänt sen dess, bland annat en av de bästa resorna jag har gjort - LONDON. jag landade sent förra onsdagen på stansted flygplatsen, vad jag inte hade riktigt så bra koll på var att jag skulle även åka en buss som skulle ta 1,5 timmar eftersom stansted ligger en bit ifrån london "city". men det gick fort och sen helt plötsligt var jag på hotellet med mina 7 bästa vänner. som vi shoppade, åt god mat, dansade natten lång osv.. jag kan inte tänka tillbaka utan att le, det var verkligen så sjukt bra. ska försöka fixa ihop ett litet bildcollage så ni ska få se vad vi hade får oss. den här helgen ska bli lugn, jag ska försöka träna lite men jag har brutit min tå, eller jag tror mer att det är en gammal spricka som har gått upp. iallafall så gör det sjukt ont och den är svullen till trippla storleken = inga skor passar och jag gråter nästan när jag ska försöka få på mig någon. jag trodde att jag hade glömt sl kortet imorse när jag hade haltat hela vägen till tunnelbanan för andra gången eftersom jag fick byta skor första gången jag gick...  jag började nästan gråta av lycka när jag fann det i väskan. hade rullat hem igen ifall jag hade glömt det. men det är helg snart och då måste man vara lycklig, så är det bara! ha en fantastisk helg. ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: