Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdaaaag

Kategori: +++

så vi möts igen, nu har det gått ytterligare en vecka sen sist. min helg var bland den bästa på länge. sarah och andrea kom upp i fredags, vi skålade med lite mousserande och åt jordgubbar. en sjukt bra kväll blev det med utgång. länge sen jag hade så kul. på lördagen kom även maja, bea och andrea nummer 2 upp! även denna kväll blev det utgång. men på lördag på dagen hängde vi på stan i solen och hade det bra. sista dagen när dom skulle hem, alltså söndag så åkte vi in till kungsträdgården som resten av stockholm. vi åt god mat på fridays och sen lyxade vi till det med lite glass i solen. ja det var verkligen en toppen helg! en arbetsvecka är full igång och jag har öppningsvecka = dagen startar 05:15 för mig. men jag klagar inte, det är faktiskt skönt för då kommer man hem skapligt från jobbet. idag var det iofs lite tuffare än de andra dagarna att kliva upp, för igår hade alexandra sin studentskiva men jag blev inte kvar längre än till 23. men huvudet värker idag även fast jag inte drack något igår. mitt huvud tror att jag drack.. haha. i helgen ska jag åka till degerfors med mamma och peter och såklart vovvarna. jag längtar så jag spricker, saknar dom och hundarna massor. ska faktiskt bli riktigt mysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: