Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

only human

Kategori: +++

vilken mysig helg jag har haft, har verkligen bara myst med min älskade zelinn och andra underbara människor och hundar. det var som sagt 4 år sen jag var med på någon hundutställning så det var dags kände jag och jag gjorde verkligen ett bra val att följa med. jag tåg tåget ner i fredags och så hämtade peter mig vid degernäs station. på fredagskvällen umgicks vi bara alla som bodde i närheten av varandra och åt plockmat. lördagen startade med en promenad längs sjön med alla lovely megans hundar samt deras mattar och hussar, lovely megan är mammas kennel för er som inte visste det. sen flöt dagen på med en massa häng i solen osv.. igår var det dags för själva utställningen, det gick kanonbra för alla våra hundar och de fick otroligt fin kritik. zelinn min fina skötte sig galant men vi blev placerade på en 4:e plats. klart vi ville vinna. men nästa gång då jävlar, haha. tog tåget från katrineholm till stockholm runt 5. väl hemma blev det god middag och hockey. fyfan vad stolt svensk man är, vinst i en vm-final med 5-1, det är fan stort. nu slutar jag om 10 min. då ska jag ut och njuta av de underbara vädret och sen är det även dags för en tripp till söderstadion! hammarby möter landskrona idag och det finns bara vinst i allas huvuden ♥

Kommentarer

  • Christel säger:

    Det var så himla kul att du följde med!! Hoppas jag får se dig på fler utställningar och så klart i Degernäs nästa år!

    2013-05-22 | 08:52:20
    Bloggadress: http://eurasierochpyssel.cybersite.nu

Kommentera inlägget här: