Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i give you the day

Kategori: +++

 
vad skönt det känns att säga att det är tisdag och efter idag är det endast 2 dagar kvar. eller 1,5 dagar till och med. nu snart kommer elin hit, hon har redan slutat så då ska hon hänga med mig i receptionen. jippi, det är så ensamt och tråkigt här så jag blir bara glad. min tå börjar kännas bättre men svullnaden är inte att leka med fortfarande. det är ett par skor som min fot får plats i och det är ett par förstora som jag köpte i london. men i helgen ska jag ha riktigt kul ändå, jag ska allt försöka gå runt i stan och partaja utan att klaga. haha. jag satte på mig några lösnaglar från primark för några dagar sen, alltså jag får inte bort dom! båda tummarna har lossnat men det är omöjligt att få bort dom, vill förnya dom inför helgen men jag vet inte vad jag ska göra. har ingen lust att rycka sönder mina naglar som jag har under, haha. det är ett mysterium. kimpan, jag och elin ska ha myskväll idag så jag hoppas att solen börjar visa sig lite mer så vi kan sätta oss i parken vid mig och typ grilla och ha det bra. en bra dag idag! jaa ♥

Kommentarer

  • stiiinaaaa säger:

    så himla söt bild :D

    2013-05-17 | 15:31:37

Kommentera inlägget här: