Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

feels like home

Kategori: +++

 
hej på er! nu är vi tillbaka efter en lugn och skön helg. i fredags så strejkade jag och var sur för att jag har en bruten tå medans alla andra barnen kan gå ut och festa. med andra ord jag var ganska så taggad egentligen men det gjorde lite för ont. i lördags drog jag in till stan för att möta lovisa och lämna lite lösnaglar som jag köpte åt henne i london. sen gick (läs mer haltade) jag förbi forex och växlade tillbaka pengarna som blev över från london. det var väl tänkt att jag skulle ha mött upp kim men den där damen var så långsam så jag tröttnade och åkte hem igen. men hon kom hem till mig lite senare under kvällen. vi lagade lite käk och sen pratade vi igenom allt som hänt sen sist sen så slutade kvällen med en sjukt tråkig skräckfilm. vi har även snackat så mycket om sommaren, jag är så taggad så jag spricker. det känns som om det kommer bli en grym sommar det här. längtar som en galning. den här veckan är vi ju lediga torsdag och sen är det halvdag fredag. så skönt! på fredag kommer även några av tjejerna upp till mig. det blir utgång, så det är skönt ändå att jag vilade tån den här helgen som var. nej nu ska jag fortsätta att jobba! ha det fint så hörs vi snart igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: