Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag

Kategori: +++

 
sitter i receptionen på jobbet och har för tillfälligt väldigt tråkigt. hela morgon har det varit fart och bokningstelefonen har ringt i ett. men nu är det stendött. har en värmefläkt här och den gör så jag nästan somnar, haha. öppnde luckan för att få in lite vanlig luft med hopp att jag skulle bli piggare, men det blev jag inte. kommer sitta här och sova i 1 och 1 halv timme.  ska skynda mig hem till tvättstugan när jag slutar, har så lite tvätt så vill bara bli av med det så fort som möjligt. tror att elin kommer förbi och sover över också. tisdagar är vår dag! hon kommer nästan alltid till mig då. det är mysigt, jag är ändå så ensam -_- men ska smita ifrån henne innan 8 för att köra 30-45 min på crosstrainern och sen ett corepass efter det. bra dag! puss♥
 
 

Kommentarer

  • Erik säger:

    Onsdag (lill-lördag) är våran dag/ Erik hihi

    2013-03-19 | 18:53:52

Kommentera inlägget här: