Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tackföridagslutföridag

Kategori:

jag har haft en bra måndag! jobbet gick lite för långsamt men vetandet att när jag slutar är det dags för träning så blev det genast mycket bättre. träningen som blev bodypump gick sjukt himla bra idag, min pre-workout fungerade precis som det ska och jag kunde köra totalt slut på mig själv. skakar i varenda liten muskel, haha. efter träning blev det att kuta hem eftersom snön öser ner och det var iskallt, länge sen jag sprang sådär fort och jävlar vilken energi jag fick. slängde i lite lax med en lätt crème fraîche med smak av franska örter i ugnen när jag kom hem och åt det tillsammans med en grym sallad. nu är jag mätt och känner att den här dagen har gjort sitt. en snabbvisit i duschen och sen är det dags för att sova ruset av mig. älskar att sova! ha det bra så hörs vi imorgon.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: