Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

hate mondays

Kategori:

tänker inte ens skriva ut här hur min morgon började.. men kom iallafall 40 min sent till jobbet, skulle vara där runt kvart i 7 men så blev det inte riktigt! men dagen rullade på och en stund efter 4 kom jag ifrån jobbet. handlade lite mat och fina blommor som pryder mitt vardagsrumsbord så fint. får fota och visa dom när de är ljust i lägenheten. sen jag kom hem har jag bara legat i sängen och tagit det jätte lugnt. har varit så himla trött och har en hemsk huvudvärk, så det är dags för att nanna kudden idag lite tidigare. upp halv 6 imorgon och efter jobbet måste jag släpa fötterna till gymmet, får se om det blir egen träning eller något pass. nej nu måste jag sova, ha det fint! ♥

 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du ramlade/snubblade ju som vanligt......Puss på dig! L U

    2013-03-05 | 06:48:59
    Bloggadress: http://lovelymegan.se

Kommentera inlägget här: