Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

19.40

Kategori: +++

 
 då var det söndag igen och ännu en till jobbvecka är på ingång. har haft en otroligt bra helg! i fredags efter jobbet mötte jag upp kim och alexandra för en aw med lite käk och så. fick sovsällskap av kim den kvällen också. igår så slappade jag och kim tills det var dags för att fixa till sig. runt 6 drog jag och alex till hennes kompis där 21 andra tjejer höll hus. det var grymt roligt där hemma och runt 12 rörde vi oss mot stan för att slå klackarna i taket. jag och alex var hemma vid 5 och vid 6 kom kim hit också. idag har vi haft en riktig bakissöndag.dom lämnade mig för någon timme sen och nu tänkte jag faktiskt snart bädda ner mig. vill inte vara helt döende imorgon, halvt räcker. imorgon kväll blir det boxning på gymmet, som jag är taggad! sov gott ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: