Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

16.00

Kategori:

sitter nere i tvättstugan med ton av tvätt, det finns inget tråkigare än att tvätta. det är därför det så sällan blir av för min del = mycket tvätt när jag väl tar mig i kragen. måste skärpa mig med det! nu dessutom har jag fått en egen lägenhet som det kommer stå f.österberg på dörren så då kan jag inte ha en massa tvätt ligga. får bli fler visiter ner till tvättstugan. ska skriva på kontraktet nästa vecka. helt sjukt så overkligt det känns. fast jobb & lägenhet, lycklig tjej. 17 minuter från mitt jobb med tunnelbanan, duger helt klart för mig :) ikväll kommer kim till mig, vi ska bara ta det lugnt för jag är inte helt på
topp! har ätit dåligt och det blev lite tokigt tillsammans med hårdträning.. ledig imorgon så då ska jag göra slutspurten för all packning inför flytten. sen över helgen åker jag, christian och hans tjej emma ner till mamma. saknar ihjäl mig efter zelinn. får ont i magen av att tänka på det.. men nu ska jag fixa lite så jag kommer härifrån någon gång. ha en fin kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: