Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

round two

Kategori:

precis när jag skulle kila iväg imorse till gymmet så plingade det på dörren, där stod kim och molly. jag lämnade dom hemma hos mig medans jag körde ett gympass. efter jag hade duschat osv drog vi 3 iväg till heron city för lite bio och käk. snacka om att min mage inte klarar av så mycket kolhydrater, mådde illa genom halva filmen. fick ett ryck när jag kom hem så jag drog till gymmet för dagens andra gympass. har dundrat kondition, mage och armar idag. känns skönt! förresten så såg vi röjar ralf på bio, den var skiiiitbra. molly är kims systers dotter, så hon fick välja film och hon gjorde ett perfekt val. nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa framför johan falk. jobb imorgon igen, skönt att vara frisk. ha fin kväll ♥

Kommentarer

  • Kimbäst säger:

    Du är så dutti!! :)

    2013-02-17 | 20:51:37

Kommentera inlägget här: