Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

hard work

Kategori:

sitter på tunnelbanan påväg hem från jobbet, har jobbat 35 timmar den här veckan och det är onsdag. är inte den gladaste just nu, har inte hunnit tränat något alls på hela veckan.. har knappt ätit något och är bara så himla trött! men jag ska försöka hålla uppe humöret, snart helg. men ytterligare minst 20 timmar återstår. gaaaah.. ibland vill jag bara inte ha något jobb, men då får man inga pengar och då kan man inte göra något roligt. eller betala räkningar. så det blir inget bra i slutändan ändå, så jag får bita i det sura äpplet ett tag nu innan vi blir mer personal på jobbet. hemma om 5 minuter och då ska jag sovasovasova. hoppas hinna träna lite på fredag iallafall. blir absolut dubbelpass helgen ut. som jag ska kötta då, längtar! men ska ändå ha kul i helgen, kanske någon utgång och umgås med underbara människor. ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: