Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

23.15

Kategori:

godkväll! lugnade ner mig ett tag efter den uppiggade händelsen imorse. det var faktiskt riktigt äckligt, kommer inte åka hissarna på huvudkontoret något mer iallafall. efter jobbet mötte jag upp kim i liljeholmen, vi kikade lite och sen köpte vi med oss färg hem. men först när vi kom hem så tvingade jag med mig henne på ett bodystep pass på gymmet. totalt slut blev vi båda, så jäkla bra träning det där alltså. lagade ihop lite käk efter det och sen färgade kim mitt hår, riktigt nöjd är jag. nu är jag blåhårig, yes! neeee skoja, jag är typ röd/lila/brunhårig. lite starkare färger än vad jag haft innan. i like it! sötiselin kom runt 20 hit också, alltid lika roligt. men nu ska jag sova, öppnar imorgon klockan 7. wihoo. godnatt & sovgott

Kommentarer

  • Cattis säger:

    Oh fy vad tidigt!! Ligger kvar i sängen och har ångest över att jag börjar 0815 idag...

    2013-02-05 | 06:33:21

Kommentera inlägget här: