Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

21.35

Kategori:

hej på er! jag har blivit en storbloggare alltså, men jag tycker det är kul. vi får se hur länge de varar. blev ett ganska långt jobbpass idag mellan 6.20-16. men det gick finfint. stannade påvägen hem för att köpa lite nödvändiga saker till kylskåpet. taggade till rejält väl hemma sen så bodyattack passet gick suveränt. såg till att mörda mage och rygg lite extra när jag kom hem. blev för illamående så denna kväll slutade inte som jag hade velat. men jag har haft en bra dag, så det är sånt jag kan leva med. världens bästa sarah kom med ett roligt besked till nästa vecka, ser så mycket fram emot det! du rockar baby. men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sovasovasova. efter jobbet imorgon är det ju dags för personalfest, det ska bli jätte kul. godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: