Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

21.14

Kategori:

startade den här dagen med att laga en lyxig nyttig frukost åt mig och kim. vi åkte sen runt 1 till elins basketmatch i haninge, hon var så duktig men de mötte ett väldigt bra lag så det blev tyvärr förlust för hennes lag. vi mötte upp alexandra efter matchen i centrum och köpte lite mat med oss hem. tapas kvällen till ära. meeen alexandra började spy från ingenstans och har än inte slutat.. som den panikslagna fobi för att kräkas tjejen jag är, mår jag illa som en apa och det skulle inte förvåna mig om jag är smittad. peppar peppar ta i trä.. jobb imorgon japp, och jag kan inte vara sjuk. vi har personalbrist så det går inte ihop. men vi får se hur denna kväll slutar. ha det fint. puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: