Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

21.00

Kategori:

hej på er! jag ligger i sängen med världens huvudvärk.. gillar inte att det är något som sakta men säkert smyger sig på mig. förmodligen influensan för den har i princip alla nu. men jag har inte tid med det just nu. imorgon efter jobbet kommer sarisen upp hit, vi ska på finest award! hon vann 2 biljetter dit och då fick jag äran att följa med henne. det är jag riktigt glad över. ska bli mysigt att få sällskap i nya lyan också. jag har faktiskt kommit i ordning mycket. det som saknar nu är en tv, jag och papi ska försöka hinna med att åka till siba i veckan, sen saknas det även en ny säng som ska köpas ifrån ikea. har hittat en som kommer passa mig perfekt. och ett plus i kanten är att det är förvaringslådor man kan dra ut under sängen. dags att sova, både stängning och öppning imorgon, uppstigning 5.30! woho. godnatt på er.

Kommentarer

  • kusinen säger:

    sååå fint det blev när alla påsar försvann haha ;)

    2013-02-11 | 22:18:38
  • cattis säger:

    vad fint det är! världens gulligaste spis har du också :D

    2013-02-11 | 22:52:03

Kommentera inlägget här: