Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

20.04

Kategori: +++

klappat och klart och det känns oerhört skönt att ha en egen lägenhet. som bara är minminmin. idag är första inflyttningsdagen men pappa åker till alperna och båda mina farbröder är borta så ingen kan hjälpa mig med att för det första hyra deras firma bil och sen hjälp att bära massa saker. så i veckan tänkte jag stanna hos pappa men samtidigt ta en tur då och då till lägenheten för att planera lite och så. måste kika på hur jag vill ha allt. jag har jordens mensvärk idag så jag har ont i hela kroppen och känner mig lättretlig så jag håller mig hemma ikväll. ska ta ett bad och sen sova tidigt. imorgon ska jag skjutsa pappa och anna-karin till arlanda sen ska jag hänga med kimpan. bra helg! ha det fint, puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: