Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

12.49

Kategori:

sitter hemma hos pappa i köket och laddar inför pass nummer 2 för dagen. laddade upp med lite pwo inför första passet men sen kom jag på att jag måste sy träningsbyxorna eftersom jag råkade ta sönder dom på bodaborg. det gick ju sådär, var så speedad så jag var tvungen att stå och hoppa samtidigt som jag sydde, och då kan jag berätta att jag är redan värdelös på att sy. men bättre än ett hål iallafall. blir ingen flytt idag för pappas och anna-karins flyg landar 18 och det blir för sent. så imorgon får vi ge järnet, måste även fixa gymkort på actic som ligger cirka 100 meter från min nya lägenhet, soom jag är glad. så nära och bra! de har alla de pass jag älskar. sen även ett schysst gym. även pool och så, men de dröjer ett tag innan jag tänker visa mig där. men min träning går åt rätt håll. det är en lång väg, men jag tänker fan inte ge upp. jag ska vinna! fick i mig en halv hallon-lakritsbar nyss för att få i mig lite protein. förvånande var att den var riktigt god, det brukar dom inte vara, goo body science. hoppas ni får en bra dag, puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: