Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag & helg ljuva helg

Kategori:

jag har redan tagit helg eftersom jag ska på begravning imorgon. har inte riktigt insett själv att det är en begravning jag ska på imorgon men det kommer gå bra. fina nattis! ♥ jobbdagen har idag varit otroligt seg, jag var så trött. men det gick bra ändå, kom hem vid 7 och då slängde jag i mig en banan och lite pre-workout. påtal om det så såg jag att min pwo har blivit förbjuden i sverige för att det kan ge utslag på amfetamin.. men det är inte så att jag tänker slänga min för det liksom. idag fungerade den som den skulle när jag svettades igenom ett bodypump pass. nu sitter jag död i min säng men tänkte fixa lite hemma snart för mamsen kommer förbi imorgon och ska kika på lägenheten så den måste ju vara i toppskick liksom. haha. det är nog dags för det nu så jag inte låter för mycket för sent. godnatt till er!

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hello gorgeous <3

    2013-04-12 | 06:25:16

Kommentera inlägget här: