Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag igen

Kategori: +++

finaste tjejerna ♥
 
jag har gått och trott hela dagen att det varit tisdag, besvikelse när jag insåg att det endast var måndag. men kvällen efter jobbet har faktiskt inte varit så dum. min bror christan fyller 22 idag så en stor del av familj och vänner samlades på o´learys och firade han. mycket trevligt! imorgon blir det fart på jobbet, nästan 200 konferensgäster så saker att göra kommer verkligen att finnas. ligger för stunden och tittar på 112 aina, haha vet inte varför jag tycker om det egentligen. sjukt program! jobbveckan blir en dag kortare denna vecka också, jag ska tillsammans med mamma, pappa och mormor på begravning på fredag så har tagit ledigt för jag kommer inte vara taggad på att jobba efter. begravningar är hemska men samtidigt väldigt fina, det är liksom som ett sista hejdå. helgen ser annars väldigt perfekt ut, fina vänner och utgång. kan inte bli så mycket bättre! men nu ska jag snart sova, godnatt på er. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: