Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

hallådärute

Kategori: +++

 
 
snacka om att vädret gör en depp, det som har varit så soligt och fint några veckor. så himla tråkigt och livet känns så trist. jag har tappat motivationen till allt just nu, men försöker fortsätta livet i sin vanliga ordning. ser så otroligt mycket fram emot att johanna och lovisa kommer upp till mig imorgon. det kommer bli grymt, i know it! i helgen som var for jag ner till katrineholm för en snabbvisit och kramkalas med vänner. det var mycket mysigt, men inte lika mysigt att åka långa vägen hem igen till stockholm i söndags kväll. har öppningsvecka denna vecka så får äran att börja kl 7. uppstigning kvart över 5, vilket lyckorus..... nej, jag är inte den positivaste människan ni just nu kan läsa om. men jag försöker, det lovar jag. ikväll ska jag nog tvätta och sen ska jag träna tills jag spyr. japp det är mina planer. längtar till nästa onsdag, då lyfter jag mot london och då kommer livet genast bli så mycket bättre igen. bit ihop och håll ut felicia. nej nu ska jag signa ut, puss och kram ♥

Kommentarer

  • stini säger:

    du är bäst ♥♥

    2013-04-16 | 18:07:07

Kommentera inlägget här: