Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

you've got the light to fight the shadows

Kategori: +++

idag var jag med om en sjuk grej i flen som bara inte ska hända. jag satt och väntade på min elev i bilen och plötsligt hör jag jätte höga ljud. ljud som jag aldrig riktigt hört förut såhär i verkligheten. jag ser även att bakom mig springer en massa byggarbetare ut från sitt bygge. då var min första tanke att något hade gått snett för dom där inne men ändå var ljudet så bekant men jag kopplade ingenting. byggarbetarna började gå mot kiosken vid stationen i flen men jag tog bilen därifrån för jag ville verkligen inte veta vad som hade hänt men egentligen visste jag vad det var. mamma ringde mig sen i förtvivelse för att hon trodde det var jag som hade blivit skjuten vid stationen i flen. så ungefär 10 meter ifrån mig hade en kvinna blivit skjuten. men det var buskar som gjorde så att jag inte såg händelsen vilket jag är dunder tacksam för. jag hade inte klarat av att ha sett det just idag. sen att jag vill bli polis och det ska man liksom kunna se, men inte idag. har fortfarande sjukt ont i magen och får en konstig känsla av rädsla typ. usch och fy, stackars kvinna. men hon överlevde iallafall trots omständigheterna. men efter en rent ut sagt hemsk morgon blev dagen ändå riktigt bra. jobbet flöt på och sen jag kom hem har jag fixat matlåda tills imorgon, lämnat papper på jobbet, köpt frukt och nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet. ska sova tidigt ikväll, tåget till flen går 07.02 imorgon bitti. håller tummarna för att få en bättre start på dagen imorgon. godnatt och sov gott ♥
 
balen 2012 maja & august, bea & oskar, jag & magnus ♥

Kommentarer

  • Sariaen säger:

    Bästaste du

    2012-10-18 | 21:28:25

Kommentera inlägget här: