Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

livet börjar nu

Kategori: +++

från och med den 1 november bor jag och sarah i stockholm i vår första egna lägenhet. det känns så sjukt bra och jag längtar så jag nästan spricker. det ska bli så spännande att få klara sig själv, att verkligen bli vuxen. vi hade gått och haft samma tankar, jag och sarah. båda ville börja plugga så fort som möjligt och båda ville bort från lilla katrineholm. allt hände så fort och på 1 dag hade vi en lägenhet att flytta in i. det bästa är att jag har ju hela min släkt där uppe som vi håller våra tummar att med hjälp av deras kontakter få jobb så snart som möjligt. det skulle kännas ännu bättre att ha ett jobb säkrat innan vi har flyttat in. men det ser väldigt positivt ut så jag tror att det kommer lösa sig finfint. tänkte att jag skulle dra igång den här bloggen igen när vi flyttat upp så de som vill kan få läsa om vad jag har för mig där uppe i huvudstaden. jag skulle vilja ändra bloggdesign så den blir finare också, så julia om du läser det här kan du få hjälpa mig.. hihi. nu ska jag titta vidare på flightplan som går på viasat film.
hoppas ni följer mig senare! ♥
bästaste du♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: