Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i´ve loved and i´ve lost

Kategori: +++

mitt urdåliga immunförsvar har visats återigen. förkyld igen och den där underbara huvudvärken är tillbaks. hallelujaaahmoooment! men imorgon är det dags för jobb, torsdag och fredag ska spenderas i flen igen på praktik med eleven. inte många jobbdagar kvar i katrineholm innan det är dags för nya äventyr i stockholm. jag är så förväntansfull! bloggen är under renovering men det börjar likna något, jullan kan sin grej medans jag fattar nada. vi får se om huvudvärken stoppar mig ikväll eller om jag tar mig över till sarah för häng med mina bruttor. tills vi hörs igen, ha det fint ♥
 
 
mina nya tatueringar, en fjäder bakom örat och sen texten "to infinity and beyond" som står för min och sabinas vänskap ♥♥

Kommentarer

  • cattisen säger:

    så fiiiint

    2012-10-17 | 18:03:11

Kommentera inlägget här: