Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

monday morning

Kategori: +++

lördagen var grym! 3-rätters middagen var som väntat jätte god. tack kimpan ♥ kvällen fortsatte bra hos josse, men jag och sarah blev inte allt för sena. runt 1 någon gång var vi hemma igen. jag hade nämligen en till jobbintervju igår. det gick galant och nu är jag väldigt förvirrad.. vet inte vad jag vill! tankarna är överallt!  idag skulle jag egentligen ha jobbat hos min morfar, men min astma har spökat inatt så jag blir hemma idag. men är redo för imorgon istället. på onsdag är det dags för breaking dawn part 2, som jag längtat. tror det blir heron city eller sergel. mysig biodate med sarah,alexandra och kim. ser fram emot det. igår kväll hade jag och sarah bara söndagsmys, vi hann med att titta på 2 av de nya johan falk filmerna. idag blir det att ta det lugnt men jag har lite saker som måste göras också. ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: