Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

ajajaj

Kategori: +++

 
haha, jag har så ont i mina ben så jag skulle helst vilja ligga still och inte röra mig. träningsvärk jihaa! det är en hatkärlek jag har mot träningsvärk i benen.. vill bara säga att breaking dawn part 2 var lika bra som jag hade förväntat mig, om inte ännu bättre. om ni inte sett den, så se den! tråkigt bara att här tar det slut i den sagan liksom. nu får man kolla om och om igen på alla! sitter på jobbet nu och arbetar med pappersarbete. på tal om jobb så fick jag otroligt bra besked igår, nu har jag fått de två jobben jag ville ha klappat och klart. så nästa vecka blir det att skriva på alla papper och annat sånt nödvändigt. lycka, total lycka! lycka är också att jag ska hem imorgon till katrineholm. mina kära vänner, ni kommer inte bli av med mig på heela helgen :) nu måste jag avrunda här, ikväll ska jag skaka av mig lite träningsvärk genom att kicka ass på ett bodycombat pass! skriver nog senare ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: