Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 3 maj, 2012.

Kategori: +++

tiden går så himla fort alltså.. det är redan 3 maj!? vi räknade ut att det är cirka 6 veckor kvar i skolan, sen studenten!!! just nu känns det som om det är för lite tid för allt skolarbete som måste bli klart, men samtidigt så kan det inte kännas mer underbart att det är så nära nu. många säger att jag kommer sakna skolan men jag kan inte hitta en enda anledning till varför jag skulle sakna det. haha! jag ska jobba och lämna pluggbiten åt sidan ett tag innan det är dags för polishögskolan. att ta studenten ska iallafall bli hur grymt som helst, anar att det kommer bli det bästa som någonsin har hänt. mina inbjudningar till familj och vänner är påväg ut nu, så det börjas kännas så otroligt verkligt! våran lilla julia har äntligen fyllt 18 år, så nu kan hon följa med på riktiga äventyr! vi börjar med att åka till västerås i helgen. magnus och cristian har inflyttningsfest så vi är ett stort gäng som ska dit och festa. väldigt trevligt ska det bli! nu ska jag kika vidare på let´s dance som tydligen sänds idag. ha det bra! puss och kram på er alla ♥



bild från valborg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: