Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 29 mars, 2012.

Kategori: +++

godmorgon!
jag ligger i sängen fortfarande men ska snart börja fixa mig inför skolan. börjar dagen med en muntlig distansuppgift! efter det blir jag lämnad ensam i skolan för maja sticker iväg.. eller jag har iallafall alma och danijela! en skoldag med ett par lektioner också, tror inte att de kommer bli någon musik för vi kommer endast vara kanske 5 elever från min klass som kommer. så då har jag nog bara muntliga och sen en lektion bara. hur skönt som helst! senare idag ska jag jobba lite på gymmet och sen tänkte jag träna själv lite försiktigt. är väldigt förkyld så ska inte anstränga mig för mycket. men har inte tränat på hela veckan tack vare förkylningen och i helgen åker jag till sthlm så det kan vara skönt och ha avklarat ett pass iallafall. skulle varit så skönt om jag kunde fått gått ut och gå iallafall, men vaderna stoppar det. det är perfekt träning när man är lite snuvig och hängig! men jag får acceptera att det är inget för mig just nu.. menmen, jag lever iallafall! glad är jag för det.
ha en toppen dag alla ni! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: