Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 22 mars, 2012.

Kategori: +++

det tog inte så lång tid innan jag ville börja skriva lite igen. haha. en riktigt kort bloggpaus blev det! sitter iallafall i skolan och väntar på att nästa lektion ska starta. tror faktiskt att det är den sista lektionen för idag. det är sjukt så några lektioner vi har per vecka nu i 3an men det är grymt skönt. jag har en del att ta tag i som har med skolarbeten att göra. har varit lite för lat så har hamnat efter lite och det gillar jag inte. fy på mig själv. så nu gäller det att försöka hitta orken att hålla i in i det sista. jag ska fixa det! men jag är så sjukt otroligt jävla skoltrött. fy så skönt att gå ut skolan nu. fyyyy vad skönt! sen ska drömmar uppfyllas. efter skolan idag ska jag umgås med ett par flickor och sen blir det väl att plugga och sen avslutar jag och sarah med att svettas på ett boxningspass. har pratat med instruktören och fått övningar jag kan göra när de andra gör övningar som belastar benen. otroligt snälla dom är på mitt gym. världens bästa gym faktiskt! nu ska jag ta mina dumma ben och gå in och snacka lite med en lärare. ha det bäst!


saknar mitt hjärta, som om 7 dagar får en lillebror! vad jag längtar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: