Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 15 mars, 2012.

Kategori: +++

jag vet inte riktigt vad jag ska göra med bloggen, om jag ska ta bort den eller ha kvar den. har inte riktigt samma blogglust längre alls. men iofs är det skönt att ibland skriva av sig och sen är det alltid kul att läsa igenom historiken. så den får nog vara kvar, men ni som går in här dagligen ska veta att jag kommer förmodligen inte uppdatera så mycket nu ett tag framåt. kanske om ett tag, då kanske jag har fått tillbaka blogglusten igen. annars så är allt bra, det rullar på. imorgon tar våra 3 veckor av projekt slut, tråkigt men ändå skönt att komma tillbaka i vanliga rutiner. idag tog jag, sarah och maja en tripp till norrköping. där plockade vi upp madicken och sen spenderade vi ett par timmar på stan. jag fick med mig en del hel, är toknöjd över mina köp! skulle varit kul och visa upp plaggen, men som den urusla fotograf jag är så skulle jag bara göra så kläderna ser fula ut. haha.  jo men visst så ligger det till. imorgon fyller min dunderunderbara mamma år. grattis min gamling ♥ sen på lördag fyller beabusen år också! grattis till dig med hjärtat mitt ♥ så min helg är full med festligheter, ska försöka hinna med allt jag vill hinna med!
såå jag önskar er en trevlig helg mina trogna fina läsare!

saknar bebisarna något otroligt

Kommentarer

  • Nina säger:

    Jag förstår hur du känner med bloggen. Ta inte bort den. Vill du inte ha den öppen för andra kan du ju alltid lösenordsskydda bloggen. Efter så många år har du massvis med underbara minnen att kolla tillbaka på. Vet du om att man kan göra bok av bloggen? Jag ska göra det någongång, har ett sjukt långt arkiv bara så det kommer kosta skjortan, haha! Ta hand om dig. Kram

    2012-03-16 | 07:28:33
    Bloggadress: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: