Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 25 mars, 2012.

Kategori: +++

inatt hade jag världens bästa dröm, hatar när man vaknar och inser att de bara var en dröm..söndag och helgen är snart över.... skolan är så fruktansvärt rolig, jajjemen! tänk om man ändå kunde tycka så. men om 2 veckor är det lov och då på lovet den 9 april åker vi på studentkryssning, hur kul liksom!? då har man något att längta efter iallafall! får hålla ut i 2 veckor till. sen efter lovet börjar allt de roliga som tillhör studenten! min studentklänning har kommit hem till mig, hur fin som helst och det gör ju inte saken bättre! nu längtar jag ju ännu mer när jag ser den hänga där på min klädställning. 16 juni, kom nuuuuu! idag ska jag plugga och sen ska vi grilla här hemma. gott som tusan! ha en fin, solig och härlig söndag. ♥


min studentklänning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: