Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 19 mars, 2012.

Kategori: +++

idag drog de vanliga skoldagarna igång igen.. känns ju sådär, men som sagt skönt med de vanliga rutinerna. en lång dag väntar, tror vi slutar 15.45.. meeen sista lektionen är svenska och jag är redan klar med den uppgiften vi har där. tror jag var klar för typ 5 veckor sen. så jag tror att jag kommer få gå hem då. hoppas det, orkar inte med en sån lång dag. ikväll blir det träning på gymmet, jag ska även börja fundera lite på hur jag ska göra med simningen.. jag får bara simma och köra spinning utan vikter som konditionsträning nu när vaderna ska bli friska igen. jag vill så gärna bli bättre så ska verkligen inte börja med fel träning för tidigt. måste lyda läkaren och sjukgymnastens råd. men det är så dyrt att simma så mycket som jag vill simma. måste fundera på det och snacka lite med föräldrarna. men jag får iallafall träna min överkropp så idag blir det lite rygg,mage och armar träning. det är bättre än ingenting! längtar redan till helg, ge mig fredag! tror det blir en tripp till sthlm till helgen. dags för lite kim,felicia och alexandra mys känner jag! tror det iofs inte bara det blir mys, det blir nog en utgång också. sen ska jag köra bil bara för att jag kan och ska lära mig att köra som en gud i sthlm. lär ju tvinga pappa att åka med mig i början, haha. nej nu ska jag kika på vampire diaries och vänta på nästa lektion. tack och hej! ♥

still standing strong

Kommentarer

  • Nina, Simba & Enya säger:

    Då kan du ju köra hem till oss och hälsa på ;-)

    Kram på dig

    2012-03-20 | 11:38:20
  • Björnen säger:

    Finis.. ta inte bort bloggen! måste ha något att göra nu när man har tagit bort fb, =)

    2012-03-20 | 15:35:40

Kommentera inlägget här: