Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

peace&love

Kategori: +++

imorgon drar jag, sarah, stina och carro till borlänge! dags för att spendera resten av veckan på peace and love festivalen. det kommer bli så jävla grymt! sen på onsdagen kommer maja och cattis upp över dagen också, kalaskul :) så jävla grymma vi 4 är som vann biljetter, så bäst! iallafall i helgen var det midsommar, midsommarafton spenderade jag med en massa härliga människor ute på landet hos olle. det var urmysigt och kul som satan! lördag & söndag jobbade jag, det gör lite ont i magen av både spänning och ångest att det är jobb som min framtid består av. ingen mer skola, lite läskigt! haha. men jag är ändå så lycklig av att äntligen vara klar med skolan efter 12 år, jag lider med er som har flera år kvar. men när ni ändå är kvar i skolan se till att njut och jobba stenhårt. det lönar sig! just nu jobbar jag också, började 7:45 imorse och slutar 16:45, sen tror jag att jag är ledig i ungefär 2 veckor. men förmodligen så ska jag och sabina ner till göteborg för att jobba på madonna konserten, hur coolt är inte det? vi får såklart också se den :) grymt! nej nu ska jag kika vidare på mio min mio på jobbet. ha det bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: