Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lycka

Kategori: +++

jag har tagit studenten! helt jävla sjukt. har inte fattat än att jag har klarat av 12 år i skolan och har nu gått ut till den vuxna världen. 2012 den 16 juni, bästa dagen i mitt liv än så länge ♥ börjat mitt vuxna liv ikväll då jag jobbar natt. ska bli intressant att få testa på det här livet också. jag tror iofs att det kommer att kännas mer verkligt när alla andra börjar skolan igen efter sommarlovet, men det gör inte jag. sjukt! sååå sjukt.
ringde idag och tog tillbaka min ansökan till gmu (lumpen).. aldrig haft en större klump i magen. jag vill så gärna otroligt himla mycket, men det går inte med vaderna än. dom har inte läkt klart och jag kommer bli så ledsen när jag kommer att misslyckas. det känns pissigt just nu, men tror det kommer kännas bättre när jag inser att det är det bästa. men jag pratade en stund med en som jobbade på rekryteringmyndigheten i telefon och hon sa att jag inte ska ge upp för jag har många år på mig att söka dit. och att hon hoppas på att vi skulle få ses någon dag i framtiden. väldigt trevlig dam som fick mig på bättre humör! får pigga upp mig själv med att det är midsommarafton på fredag och nästa tisdag åker jag med 3 brudar till borlänge för att rocka peace and loooove. grymt. nu ska jag lägga mig och gråta en skvätt i min kudde och sen rycka upp mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: