Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 17 januari, 2012

Kategori: +++

äntligen har jag en iphone igen, min gick sönder i början av december och sen dess har jag haft en sony ericsson, med knappar! haha.. det kändes så sjukt konstigt men efter ett tag blev jag van! nu är jag istället inte lika van med iphone men det lär ju komma tillbaka fort. men nu iallafall har jag en ny telefon utan repor och andra märken, känns underbart! efter skolan igår drog jag hem för att vila lite, för senare var det dags för ett pulsbalans pass och 2 timmar innebandy träning. gick och la mig med en bra träningskväll bakom mig och ett leende på läpparna. idag har jag sovmorgon till 12.20 men ändå var jag uppe vid 8 och jag förstår fortfarande inte varför jag inte har gått och lagt mig, nu är det försent.. jag är så sjukt trött och jag har en fullspäckad dag så jag hinner inte vila efter skolan heller.. sånt är livet! nej nu ska jag ta en huvudvärkstablett, ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: