Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 10 januari, 2012

Kategori: +++

sitter i skolan just med min sköna klass, vår mentor står och babblar om konstiga saker. men han är ju bara för bäst! finns ingen så bra som han, haha. idag går vi till 12 och sen imorgon är vi lediga. egentligen har vi distansdagar på onsdagar och då får vi uppgifter som ska täcka hela dagen, men imorgon har ingen lärare förberett några uppgifter så vi får jobba med restuppgifter, så det lär jag sitta och göra. eller rättare sagt, det ska jag göra. sen under kvällen ska jag försöka träna och titta på mitt lags match. hade inte toppentur att få spela själv, men det gäller att träna ännu hårdare och visa att jag ska visst spela. men det hade ju varit taskigt att ta med mig för vissa andra har ju tränat 10 gånger mer än vad jag har. ikväll ska jag jobba och sen träna, bra kväll. sen ska jag försöka sova i tid idag så man kommer in i rätt tidsrytm. javisst, nej nu ska vi ha lektion. ha en bra dag :)


fina kusiner ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: