Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 8 januari, 2012

Kategori: +++

sitter i soffan och har precis fått i mig lite frukost. något har hänt med mig för helt plötsligt har jag börjat sovit länge. jag som alltid brukar vakna tidigt, meeen inte nu inte. skönt som tusan att vara utvilad. idag ska jag ta mig till gymmet för att träna med stina & maja och senare ska jag umgås med maja och sarah. bra dag! igår tränade jag innebandy i 4 timmar och det kan jag säga har lämnat sina spår idag, vilken träningsvärk! men är så glad att det går att spela nu, har ju inte varit med och spelat halva säsongen. men nu jävlar är jag på g igen. har längtat efter att få tacklas lite, hihi. efter träningen igår åkte jag och mamma till flen för att fira haroun, det var kanon mysigt. vi fick med oss honom i bilen påväg hem för pojken skulle som vanligt ut och festa, haha. jag blev lämnad hemma hos maja för att se på gladiatorerna med henne, sarah och stina. kul det var att se på det igen, var ju ett favorit program när man var liten.  jag skulle ha visat fler bilder på valparna som jag tog dagen de flyttade, men det går såå segt att ladda upp! så visar en bild nu på en riktig sötnos och sen får jag ta mig tid att visa massor en annan dag.


"greta"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: